loading...
سرگرمی
محسن بازدید : 141 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (1)

 

مریلا زارعی برای بازی در نقش مادر شهید در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسیفیک جایزه ویژه دریافت کرد. این بازیگر پس از دریافت جایزه از سوی هیات داوران جشنواره آسیا – پاسفیک گفت: تشکر می‌کنم از داوران و خوشحال هستم که این جایزه را دریافت کردم.

من یک ایرانی هستم، ایران کشوری پهناور و ثروتمند در قلب آسیا است، ثروتمند نه به خاطر نفت‌اش، بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله از فرزندان و همسران‌شان گذشتند. از شما می‌خواهم به افتخار مادران سرزمینم به آنان ادای احترام و تشویق کنید.

ریاست هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم آسیا – پاسفیک را اصغر فرهادی برعهده داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عارف علیپور در تاریخ 1393/09/23 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
سایت خوبی داری


اگه دوست داشتین ما رو با اسم :
آهنگ و فیلم های جدید
و با آدرس:
http://www.irnamusic.rozblog.com/
لینک کنید
ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 702
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 301
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 31,763
  • بازدید کلی : 938,651