loading...
سرگرمی
محسن بازدید : 344 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

مجموعه تلویزیونی همه چیزآنجاست که پخش آن از پانزدهم آذر شروع شده است در ۵۰ قسمت از شبکه سه به صورت هرشبی پخش میشود.

این اثر فوق العاده علی لهراسبی + تیتراژ ابتدایی و بیکلام  را میتوانید در ادامه به صورت رایگان دانلود نمایید

 

دانلود با لینک مستقیم / Download

متن آهنگ همه چیز آنجاست علی لهراسبی

دستاتو از دستم نگیر طاقت ندارم

این دوری یو از سر بگیری کم میارم

دردای بعد از تو تحمل کردنی نیست

یوسف ته چاهم بمونه ناتنی نیست

شاید فراموشت شده یک عمر کم است

این گریه های بی صدا دسته خودم نیست

برگرد امشب دیگه داره دیر میشه

آدم مگه با عشقشم درگیر میشه

این آدما اصلا  شبیه تو نمیرن

دنبال حوا تا ته دنیا نمیرن

بی تو تمام زندگیم بی رنگ مبشه

بین منو قلبم همیشه جنگ میشه

وقتی نباشی این نفس معنی نداره

پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروزاده خوشبختی یو بستی یو رفتی

من فکر کردم تا ابد هستی یو رفتی

————————————

راضی نباشی زندگیم از دست میره

راضی نشو دور از همه قلبم بمیره

غربت تمام عالمه وقتی نباشی

این گریه ها خیلی کمه وقتی نباشی

شب گردی یای من دوباره بی هدف شد

راه تموم غصه ها از این طرف شد

درد من حرفایی که داری میزنی نیست

یوسف ته چاهم بمونه نا تنی نیست

این آدما اصلا  شبیه تو نمیرن

دنبال حوا تا ته دنیا نمیرن

بی تو تمام زندگیم بی رنگ مبشه

بین منو قلبم همیشه جنگ میشه

وقتی نباشی این نفس معنی نداره

پرواز کردن تو قفس معنی نداره

دروزاده خوشبختی یو بستی یو رفتی

من فکر کردم تا ابد هستی یو رفتی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 702
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 301
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 31,709
  • بازدید کلی : 938,597