loading...
سرگرمی
محسن بازدید : 468 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (1)

تایید “ازدواج مجدد آزاده نامداری” + عکس

خبر ازدواج آزاده نامداری در صفحه شخصی اش

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت :

سلام
ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبرکرد،،
من درمهرماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیه،اما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم..
پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم
پ.ن.برام آرزوی خوشبختی کنید لطفا.
#آزاده_نامداری#مهر#وعشق.....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Bazdid saz ir در تاریخ 1394/07/22 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

سلام!
سایتی خوب با مطالب عالی دارید!
اگر به فکر افزایش بازدید سایت خود هستید؛ می توانیم به شما کمک کنیم...! سری به ما و بخش سوالات متداول بزنید!
تنها کافی است در سامانه ی ما ثبت نام کنید و دکمه ی شروع کسب امتیاز را بزنید؛
بقیه ی کار ها را به عهده بازدید ساز بگذارید...!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 702
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 7,510
  • بازدید سال : 23,474
  • بازدید کلی : 930,362