loading...
سرگرمی
محسن بازدید : 133 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (3)

 

شادمهر عقیلی پس از اعلام خبر درگذشت مرتضی پاشایی با انتشار متن زیر، درگذشت او را تسلیت گفت.

مرتضی رفت…درگذشت مرتضی پاشایی را از طرف خودم به جامعه هنری تسلیت می گویم و شاید به جرأت می توانم بگویم که یکی از استعدادهای موسیقی را از دست دادیم. روحش شاد و یادش گرامی.

بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرزا مدیر سایت رفتـــ 25 در تاریخ 1394/03/02 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم خسته نباشی
وبلاگ خوبی داری مطالبت عالیه
اومدم دعوتت کنم سایتم
اگه میخوای به خدا نزدیکتر بشی اگه میخوای واقعا خدا رو بشناسی بیا سایت من یه سخنرانی گذاشتم تو سایتم اونو گوش بده ببین خدا کیه ، خدا چقد دوستمون داره و... مطمئن باش به این سخنرانی گوش بدی به زندگی بیشتر امیدوار میشی


منتظرم التماس دعا

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/12/07 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

از یه جایی بــه بعد......... دیگه بزرگ نمیشی؛ پـیــــــــــر میشی‌‌.‌.‌‌‌
از یه جایی بــه بعد......... دیگه خسته نمیشی؛ می بُــــــــــــرّی.‌.
از یه جایی بــه بعد......... دیـگه تــکراری نیستی؛ زیـــــــــــادی هستــــــــی ...!!

سلام وب خوبي داري خوشحال ميشم به منم سر بزني و نظر بدي
اگه هم با تبادل لینک موافقی ما رو با نام \" سایت تفریحی اصفهان پاتوق \" لینک کن و خبر بده بگو با چه اسمی لینکت کنم.ممنون
منتظرتم

این نظر توسط میرهاست در تاریخ 1393/11/05 و 11:49 دقیقه ارسال شده است


سلام خوبی؟
وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ بود. دوستش داشتم.
چرا به سایت تبدیلش نمیکنی که با کلاس باشه؟
من تو کار هاست و دامنه و طراحی سایتم .
رفاقتی هم شده اگه بخواهی وبلاگت را به سایت تبدیل کنم.
برو تو سایتم عضو بشو و فقط یه دامنه آی آر بخر بقیه کاراش را خودم برات انجامش میدم قیمتی هم نداره فقط 5000 تومنه.
اگه کاری هم داشتی بهم زنگ بزن
09121596033
عاشقانه و بیصبرانه منتظرتم
http://manage.mirhost.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 702
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,071
  • بازدید ماه : 5,910
  • بازدید سال : 31,491
  • بازدید کلی : 938,379