شروین اسبقیان مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی این شایعه قهرمانی تراکتورسازی تبریز را که بلندگوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز نتیجه بازی اصفهان را مساوی اعلام کرده است گفت:«این شایعه را تکذیب می کنم و چنین خبری از اسکوربورد یا بلندگو پخش نشد . البته این شایعه وجود داشت و روی نیمکت تراکتورسازی پخش شد و بعد به تمام ورزشگاه سرایت کرد. ما به دنبال منبع این شایعه هستیم و بزودی با شناسایی عامل این شایعه ، خبر دقیقش را به مردم خوب مان اعلام می کنیم.»

کاظم شهریاری اظهار داشت:در انتهای دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران از سوی هوادارانی که بر روی سکوها نشسته بودند اعلام شد که نتیجه مسابقه دو تیم فوتبال سپاهان و سایپا ۲ بر ۲ به تساوی رسیده است که به علت ازدحام جمعیت هنوز هم برای ما مشخص نشده چه کسی این خبر را در ورزشگاه منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: کادرفنی تیم تراکتورسازی پس از انتشار خبر اشتباه تساوی دیدار سپاهان و سایپا خوشحالی کرد و دور افتخار زد اما پس از تکذیب خبر تساوی دیدار سپاهان و سایپا به یکباره همه چیز بهم ریخت و درپی آن نیز نشست خبری اولیویرا پس از این دیدار و منصوریان برگزار نشد.