loading...
سرگرمی
محسن بازدید : 171 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

روز گذشته (جمعه ۱۱ اردیبهشت) در چند وبگاه خبری آمده بود که الهام چرخنده هنگام بازگشت از زیارت حرم رضوی در یکی از خیابان‌های مشهد توسط راکب یک موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بود، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از ناحیه دو پا دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی شده است.

در پی انتشار این خبر، خبرنگار فارس در تماس با این بازیگر سینما و تلویزیون چند و چون ماجرا را جویا شد که با تعجب و تأسف وی از شنیدن این خبر از مجاری مختلف رسمی و غیررسمی مواجه شد.

چرخنده در این گفت‌وگو تأکید کرد: کاملاً در صحت هستم و کماکان در حیرتم که این شایعات چطور و با چه نیتی منتشر می‌شوند؟!

چرخنده در ادامه ابراز داشت: در جوار صحن امام رضا(ع) هستم و هیچ سوءقصدی به بنده نشده است.

وی در ادامه گفت: اینجا شور و حال بسیار خوبی در همه مردم است و جای همه عزیزان در این جوار نورانی خالی است.

این بازیگر تلویزیون بیان داشت: از جایی که خیلی از عزیزان ناراحت و نگران شدند، می‌گویم کسی که شب میلاد حضرت علی(ع) در جوار حضرت رضا (ع) باشد، ایمن است.

چرخنده در پایان اظهار داشت: من سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) را به مردان غیور کشورم، رهبر خاکی وطنم و به پدرم که به دخترش یاد داد مردانه فریاد بزنم «یا علی مددی» تبریک می‌گویم.

آخرین پست الهام چرخنده در اینستاگرام :
سلام .
تمام وجودم تهی شده بود از سنگینی ..
دلم پر میکشید برم نجف !
قدم طلب کرد ولی پا نداد، دست سفر..
نگو، حکمت جای دیگری سبز شده .
دعوت شده حرم عشق شدم امروز .به دست ضامن آهو …
مدیریت و همکاران **هتل صادقیه توس** همون بزرگوارانی هستند که شب تولد مولامون علی بهترین خاطره را برای من و پسرم شایان که چهار روز از تولدش میگذره رقم زدند .
من مشهد زیاد اومدم ..
شما هم .
اما اینبار از این جهت برام خیلی معنویتش همراه با تامل و تفکر و البته فخر همراه شد .! هتل *صادقیه توس *
دقیقا در کوچه آیت الله سید جواد خامنه ایی است !
پرسیدم این اسم ؟!
منزل پدری رهبرمون در این کوچه شیش متری روبه روی همین هتل هست ..
چند دقیقه است خوب نگاهش میکنم ..
این همه *سادگی و بی آلایشی* .دلیل* فخر و تفکر* منه .
رهبر قدرتمند و عزیز و فرزانه ام اینجا متولد و بزرگ شدند ..
امروز شب میلاد صاحب زمین و آسمان عشق و پدر فرزندان خانم زهرا؛ مولای ماست .
تبریک ویژه من ابتدا به ؛
صاحبان حدیث کساست …
به ،
بزرگ مردان شهید خاکم .
به ،
تمام مردان غیور و حیدری کشورم .
به آقاجان رهبر خاکی و مردمی وطنم .
و به آقاجونم پدرم که به دخترش یاد داد مرد باشه و مردانه بگه یا علی مددی ..
یا علی مددی .
الهام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 702
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 783
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 967
  • بازدید ماه : 967
  • بازدید سال : 32,581
  • بازدید کلی : 939,469